خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





نقش روابط عمومی در بازطراحی برند سازمانی

    اخیرا یادداشتی را  در مورد هویت برند و نقش روابط عمومی در طراحی و  بازطراحی برند  برای وب سایت کنفراس حرفه ای گرایی در روابط عمومی نوشتم.که متن آن در ذیل آمده است.

    صاحبنظران، «برند» و«برندشدن» را «یک آرزو»می دانند که هر سازمان، بنگاه، شرکتی تولیدی و خدماتی سعی دارد که با ارائه تصویری متفاوت از خود و ارائه محصولات و خدمات متمایز و با کیفیت در برابر رقبا، برند شوند.  این «آرزو یا برند شدن» اگر به واقعیت تبدیل شود، کم کم به آروزهای مخاطب و مشتری نیز سرایت می کند.

    مثلا اکنون آدیداس، اپل و... هم خود به برندی معتبر و آروزی سازندگانش تبدیل شده اند، هم مشتریان بالفعل به داشتن آن برندها افتخار می کنند و مشتریان بالقوه هم آروزی داشتن چنین محصولاتی را دارند. البته شکی در آن نیست که بخش مهمی از تصویرذهنی مردم از یک سازمان، شرکت و بنگاه و برندشدن آنها ناشی از کیفیت محصولات و خدمات دریافت شده و یا رفتار حرفه ای مطلوب کارکنان با مشتریان است. اما می توان اذعان کرد که بسیاری از برندهای موفق جهانی، دارای یک هویت برند مشخص هستند که توانسته جایگاه آنها را در میان رقبا مشخص و تمایز کند. 


    این مطلب تا کنون 11 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : برند ,مشتریان ,روابط عمومی ,هویت برند ,
    نقش روابط عمومی در بازطراحی برند سازمانی

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر